کپسول آتش نشانی خودرو

وجود تجهیزات ایمنی در هر محیطی ضروری و حیاتی است. وسایل نقلیه نیز از این قاعده مستثنا نبوده و حتی می توان گفت که وجود تجهیزات ایمنی و آتش نشانی در آنها ضروری تر هم می باشد. کپسول آتش نشانی خودرو به عنوان رایج ترین ابزار مقابله با حریق ، وسیله ایست که می تواند جان و مال شما را در مواقع اضطراری حفظ کند.

در یک اتومبیل اجزای بسیاری وجود دارند که قابلیت اشتعال پذیری دارند. بنزین ، روغن و اجزای پلاستیکی از این موارد می باشند و یک نقص فنی ساده در سیستم برق خودرو می تواند باعث آتش سوزی شود. در چنین مواقعی تنها کاری که از ما بر می آید رعایت نکات ایمنی و اقدام به موقع است.

نمایش 1–16 از 20 نتیجه

  • arrow_drop_down بهترین کپسول آتش نشانی برای خودرو چیست؟
    کپسول های اطفا حریق پودر و گاز معمولا به عنوان کپسول آتش نشانی مناسب خودرو پیشنهاد می‌شوند. کپسول های 1 یا 2 کیلویی برای اینکار مناسب هستند. همچنین دقت کنید که این خاموش کننده ها باید در جای خود محکم باشند تا در طول حرکت و سفر آسیب نبینند.
  • arrow_drop_down بهترین محل نصب کپسول آتش نشانی در خودرو کجاست؟
    بهترین محل برای نصب کپسول در ماشین، پایین درست جلوی صندلی سرنشین (زیر داشبورد) است. زیرا دسترسی به آن از صندلی راننده آسان بوده و در صورت برخورد رو به رو، امکان پرت شدن کپسول به اطراف بخاطر نیروی وارد شده وجود ندارد. اما اگر نمی‌توانید خاموش کننده را در این محل نصب کنید، می‌توانید آن را در صندوق عقب خودرو قرار دهید.