فوم آتش نشانی AFFF

4.5/5 - (2 امتیاز)

کپسول های آتش نشانی که بر پایه آب هستند مانند فوم AFFF، هیچ پودر و یا پس ماندی از خود بجا نمی‌گذارند. فوم آتش نشانی AFFF مناسب استفاده برای آتش های کلاس A و بعضی آتش سوزی های کلاس B می‌باشد. فوم های آتش نشانی انتخاب بسیار خوبی برای خاموش کردن حریق هایی که برپایه موادی مانند چوب، کاغذ و پارچه شکل می گیرند هستند. آنها با خنک کردن شعله ها توسط تبخیر آب موجود در فوم باعث اطفا حریق می‌شوند. همچنین برای مایعات قابل اشتعال نیز مفید اند، و می توانند با ایجاد سدی بین شعله و سوخت حریق سبب خاموشی آن شود.

جهت خرید انواع کپسول های اطفا حریق فوم می توانید به این بخش از فروشگاه مراجعه کنید.

یکی دیگر از ویژگی های مثبت فوم آتش نشانی AFFF این است، که ماده اصلی تشکیل دهنده آن غیر سمی بوده و به بیشتر مواد و اجسام خسارتی وارد نمی‌کند. همچنین در هنگام استفاده اسپری نازل در کسری از ثانیه فضای بزرگی را پوشش داده و با موفقیت روی شعله را می‌پوشاند.

کپسول آتش نشانی AFFF

فوم آتش نشانی AFFF چطور کار می‌کند؟

فوم های اطفا حریق AFFF برای مهار سریع و پرقدرت مایعات قابل اشتعال تولید شده اند. آنها این کار را با پوشاندن لایه ای از فوم بروی آتش انجام می‌دهند. این کار سبب خفگی شعله ها شده و همچنین با قطع کردن ارتباط حریق با اکسیژن از شعله ور شدن مجدد آتش جلوگیری می‌کنند.

فوم آتش نشانی AFFF در چه مکان هایی بیشتر استفاده می‌شوند؟

کف اطفا حریق AFFF در خانه ها، ماشین ها، ماشین های سنگین، آپارتمان ها و قایق ها بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند. آنها در خاموش کردن آتش های کلاس A که شامل چوب، کاغذ و پارچه می‌شوند مناسب بوده و به همین دلیل گزینه ی ایده آلی برای اداره ها و دفاتر هستند.

یک کپسول آتش نشانی 2 لیتری AFFF، به دلیل کوچک بودن برای استفاده در ماشین ها و کاروان ها مناسب است.

ویژگی های کپسول اطفا حریق AFFF

  • کف آتش نشانی AFFF دوستدار محیط زیست بوده و هیچ گونه پسماندی از خود بجا نمی‌گذارد
  • دمای عملکردی پایین تا -15 درجه سانتی گراد
  • سیلندر آلومینیومی سبک
  • تخلیه ( Discharge ) کپسول آتش نشانی AFFF با رها کردن اهرم متوقف می‌شود
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *