کپسول پودری بالن داخل

4.3/5 - (7 امتیاز)

کپسول پودری بالن داخل کپسول های 6 کیلویی بالن که دارای پودر ABC می باشند و کارتریج CO2 ، سیلندر از جنس کربن استیل ، شیر فشاری Squeeze Gripe مدل M74 دارای شلنگ با فشار بالا و تازل تخلیه هستند. همچنین دارای نگهدارنده دیواری و پایه پلاستیکی جهت جلوگیری از آسیب دیدگی و زنگ زدگی زیر سیلندر می باشند.

اما کپسول های 12 کیلویی بالن که دارای پودر ABC می باشند و کارتریج CO2 ، سیلندر از جنس کربن استیل ، شیر فشاری Squeeze Gripe مدل M74 دارای شلنگ فشار بالا نیز هستند که خیلی تفاوتی با کپسول های 6 کیلویی ندارند و تنها تفاوت آنها در وزن آنها می باشد.

همچنین این کپسول ها دارای عملکرد بسیار آسانی هستند به طوری که فعال سازی آنها بسیار ساده و آسان بوده ، قابلیت هدف گیری برای اطفاء حریق نیز آسان می باشد و قابلیت 360 درجه چرخش را دارد و مجهز به PIN ایمنی نیز هستند.

خاموش کننده پودری بالن داخل

کپسول های پودری مناسب برای همه گروه های A B C آتش می باشند و قدرت خاموش کنندگی پودر داخل کپسول ها بر مبنای اثر ANTI CATALYTIC بوده و بدین معنی که با ورود دانه های پودر به داخل آتش ، باعث شکستن زنجیره آتش نیز میشوند. همچنین برای خاموش کردن آتش های گروه A یا همان گروه جامدات ، این پودر ها با تشکیل لایه Molten نیز میتوانند خاصیت خفه کنندگی داشته باشند و مانع رسیدن اکسیژن به آتش شوند.

اما این کپسول های پودری 6 و 12 کیلویی دارای ویژگی های مختلفی نیز هستند که از این ویژگی های میتوان به مواردی  همچون امکان استفاده در صنایع سنگین ، پالایشگاه ها ، موتور خانه ها ، پارکینگ ها ، و خودرو ها بدون ضرر برای محیط زیست و انسانها و سایر موجودات زنده اشاره کرد.

خرید کپسول پودری بالن داخل تهران

کپسول آتش نشانی باید در مکان مناسبی نصب شود که دسترسی به آن آسان باشد همچنین همیشه از شارژ بودن کپسول اطمینان حاصل کنید تا همیشه در مقابل خطرات آتش سوزی بتوانید از وسایل خود حفاظت کنید و جهت خرید کپسول آتش نشانی میتوانید همین حالا با واحد فروش موسسه ایمنی و آتش نشانی رهاورد تماس بگیرید ، همچنین برای خرید های بالاتر از 300 هزار تومان میتوانید یک کپسول اطفا حریق خودرو رایگان به عنوان تخفیف دریافت نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *