کپسول بزرگ چرخدار پودری

4.7/5 - (11 امتیاز)

کپسول بزرگ چرخدار پودری با مخزن 250 کیلویی ، پر شده از مواد اطفایی پورد ABC-BC-D و فوم ، دارای شلنگ تخلیه 30 و یا 50 متری ، دارای سیلند هوای فشرده 300 بار به عنوان عامل فشار با مکانیزم شارژ آسان ، محفظه مقاوم در برابر آتش از جنس فایبر گلاس مطابق با استاندارد هوایی AIT M2 ، مجهز به شیر کنترل فشار جهت کنترل هوای ورودی به داخل سیلندر و در نتیجه کنترل و خروج منظم و پیوسته ماده اطفایی از نازل ، دارای سیستم ترمز Parking Brake و Totmann Brake هستند.

همچنین استفاده از کپسول هایی که دارای گاز Co2 هستند نباید در اتاق ها استفاده شوند زیرا خطر خفگی را به همراه دارند ، در صورت بروز حادثه باید کلیه درب ها و چنجره ها را نیز باز کرده و سچس از کپسول استفاده کنید.

خرید خاموش کننده بزرگ پودری

دارای ابعاد فشرده : قابل جابجایی و عبور از داخل کوچیکترین درب هت مطابق استاندارد DIN 18101
دارای چرخ های جلویی کوچک جهت ناوبری آسان و چرخ های بزرگ عقب برای عبور از موانع و ترمز موثر
امکان باز و بسته کردن درب به کمک قفل آهن ربایی

مشخصات کپسول بزرگ چرخدار پودری

راه اندازی بسیار آسان تنها در سه مرحله :
1- بازکردن شیر اصلی
2-منتظر ماندن تا درجه به منقطه سبز برسد
3-و در آ[ر باید شیر کنترلی را در وضغیت On قرار دهید و اطفاء حریق را شروع کنید.

همچنین این کپسول آتش نشانی نگهداریشان بسیار آسان بوده به طوری که میتوان قطعات آن را از هم جدا کرد تا راحت تر نگه داشته شوند و همچنین شارژ این کپسول ها نیز بسیار آسان می باشد.

کپسول بزرگ چرخدار پوردی نیز بدون خرابی هستند و بدون ضرر برای انسانها وموجودات زنده میباشند که دارای استاندارد EN615 هستند و در این کپسول ها از فرمول جدیدی استفاده شده است که کاهش میزان Fluorine و بهبود Biodegradability را داشته اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *